Kup Rowerek

Dostawa

 

Dostarczany towar należy zawsze sprawdzać w obecności kuriera. Jeśli towar po otwarciu przesyłki jest uszkodzony, należy spisać w obecności kuriera protokół uszkodzenia. Kurier ma obowiązek zostać u odbiorcy na jego żądanie do momentu, w którym Klient otrzyma oryginał wypełnionego protokołu. Kopię lub skan protokołu uszkodzenia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub pocztą na adres korespondencyjny INTER-com (kuprowerek.pl), ul. Poniatowskiego 11 08-500 Ryki oraz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 500-235-122, lub 81 865-64-82.

ZWROTY I WYMIANY

do 24.12.2014r


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie Klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

od 25.12.2014r
Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania paczki z zakupionym towarem.

 

Reklamacji podlega wadliwy, dostarczony do serwisu kompletny rowerek, który nie został poddany żadnym przeróbkom ani modyfikacjom.

Warunki wymiany bądź zwrotu towaru (do 14 dni) :
1. Kontakt telefoniczny 500-235-122, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , Poniatowskiego 11, 08-500 Ryki, wypełnienie i przesłanie dostarczonego przez nas protokołu zwrotu.
2. Zwrot bądź wymiana towaru jest możliwa pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób uszkodzony, nie był używany i został przekazany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu oraz nie zostały naruszone opakowania hermetyczne i zabezpieczenia eksploatacyjne i transportowe.
3. Wraz ze zwracanym produktem należy przekazać dowód zakupu oraz podać numer konta bankowego lub adres, na który mają zostać przekazane pieniądze.
4. Ze względu na formę prowadzenia działalności, zastrzegamy, że okres rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć. Spowodowane jest to przede wszystkim czasem jaki przesyłka jest w transporcie.
5. Nie przyjmujemy zgłoszeń reklamacyjnych za pobraniem.
6. W przypadku uszkodzeń przesyłki dostarczonej przez kuriera należy sporządzić protokół reklamacyjny (kurier ma obowiązek wypełnić go, w przypadku uszkodzenia przesyłki). Bez protokołu, reklamacja nie zostanie przez nas przyjęta.

 

Dostawa

Prosimy wybrać interesujący produkt,wcisnąć "ZAMÓW TERAZ" i wysłać wypełnione zamówienie.
Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w ciągu 24 godzin.

Jeśli interesuje Państwa kilka produktów z naszej oferty, proszę przesłać zamówienia, zostaną one połączone w jedną przesyłkę.

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich na wskazany przez Państwa adres.

Koszty przesyłki:

Przesyłka kurierska 19zł

Przesyłka za pobraniem 35zł


Oferowane przez naszą firmę produkty zawsze mogą Państwo odebrać osobiście, odwiedzając nas osobiście 7 dni w tygodniu,

po wybraniu opcji odbiór osobisty i wcześniejszym ustaleniu.

 

P.H.U. INTER-com

08-500 Ryki

Ul. Poniatowskiego 11

Bank:

PKO BP

82 1020 3219 0000 9002 0011 2060

 

 

 


Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub pod numer telefonu 500-235-122.