There are no translations available.

Dostarczany towar należy zawsze sprawdzać w obecności kuriera. Jeśli towar po otwarciu przesyłki jest uszkodzony, należy spisać w obecności kuriera protokół uszkodzenia. Kurier ma obowiązek zostać u odbiorcy na jego żądanie do momentu, w którym Klient otrzyma oryginał wypełnionego protokołu. Kopię lub skan protokołu uszkodzenia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres mailowy:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
lub pocztą na adres korespondencyjny INTER-com (kuprowerek.pl), ul. Poniatowskiego 11 08-500 Ryki oraz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 500-235-122, lub 81 865-64-82.
ZWROTY I WYMIANY
do 24.12.2014r
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie Klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
od 25.12.2014r Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania paczki z zakupionym towarem.
Reklamacji podlega wadliwy, dostarczony do serwisu kompletny rowerek, który nie został poddany żadnym przeróbkom ani modyfikacjom.
Warunki wymiany bądź zwrotu towaru (do 14 dni) : 1. Kontakt telefoniczny 500-235-122,
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
, Poniatowskiego 11, 08-500 Ryki, wypełnienie i przesłanie dostarczonego przez nas protokołu zwrotu. 2. Zwrot bądź wymiana towaru jest możliwa pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób uszkodzony, nie był używany i został przekazany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu oraz nie zostały naruszone opakowania hermetyczne i zabezpieczenia eksploatacyjne i transportowe. 3. Wraz ze zwracanym produktem należy przekazać dowód zakupu oraz podać numer konta bankowego lub adres, na który mają zostać przekazane pieniądze. 4. Ze względu na formę prowadzenia działalności, zastrzegamy, że okres rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć. Spowodowane jest to przede wszystkim czasem jaki przesyłka jest w transporcie. 5. Nie przyjmujemy zgłoszeń reklamacyjnych za pobraniem. 6. W przypadku uszkodzeń przesyłki dostarczonej przez kuriera należy sporządzić protokół reklamacyjny (kurier ma obowiązek wypełnić go, w przypadku uszkodzenia przesyłki). Bez protokołu, reklamacja nie zostanie przez nas przyjęta.
Dostawa
Prosimy wybrać interesujący produkt,wcisnąć "ZAMÓW TERAZ" i wysłać wypełnione zamówienie. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w ciągu 24 godzin.
Jeśli interesuje Państwa kilka produktów z naszej oferty, proszę przesłać zamówienia, zostaną one połączone w jedną przesyłkę.
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich na wskazany przez Państwa adres.
Koszty przesyłki:
Przesyłka kurierska 19zł
Przesyłka za pobraniem 35zł
Oferowane przez naszą firmę produkty zawsze mogą Państwo odebrać osobiście, odwiedzając nas osobiście 7 dni w tygodniu,
po wybraniu opcji odbiór osobisty i wcześniejszym ustaleniu.
P.H.U. INTER-com
08-500 Ryki
Ul. Poniatowskiego 11
Bank:
PKO BP
82 1020 3219 0000 9002 0011 2060
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
lub pod numer telefonu 500-235-122.
|